دانلود Rachels Retreat – بازی آبگرم راشل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Rachels Retreat – بازی آبگرم راشل
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 650
نویسنده : amin.amin

Rachels Retreat بازی سرگرم کننده ای در سبک مدیریتی یا همان Time Management برای کامپیوتر میباشد که به دست کمپانی iWin در سال ۲۰۱۰ به انتشار رسیده است. مدیریت یکی از آبگرم های معروف در شهرتان که خاصیت های درمانی بسیار زیادی دارد، در اختیارتان قرار گرفته و باید با امکانات ویژه ای که به مشتریان ارائه می کنید، این امکان را گسترش دهید و درآمد کسب کنید.

دانلود Rachels Retreat - بازی آبگرم راشل

در ابتدای بازی Rachels Retreat تنها چند سرویس کوچک در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهید و پول نسبتا پایینی از آنان دریافت می کنید. بعد از جمع آوری مقداری پول، دستگاه های جدیدی به مجموعه تان اضافه کنید و امکانات بهتری را به آنان بدهید تا درآمد بهتری عایدتان شود. پس از این که رونقی به کارتان دادید، مکان آبگرم را گسترش دهید و افرادی را برای کار در بخش های مختلف استخدام کنید. مدیریت مجتمع آبگرم شاید در ظاهر کار ساده ای به نظر برسد ولی بعد از مدتی حتی زمانی برای شمردن پول هایتان نخواهید داشت!

 

اکثریت افرادی که به مجموعه تان می آیند، خواستار آرامش هستند و باید تمامی تلاشتان را بکنید تا همه چیز به خوبی پیش برود. اگر سرویس مورد نظر یک مشتری در Rachels Retreat در مدت زمان معینش داده نشود، میزان محبوبیتان کاهش خواهید یافت و در نتیجه پول کم تری به ازای کارتان پرداخت می کنند. وسایلی که در محیط کاریتان به کار می برید، باید تمیز و پیشرفته باشند تا مشتری های بهتری از نقاط مختلف کشور داشته باشید. پس بیشتر درآمدتان را در زمینه خرید آیتم های جدید خرج کنید و به فکر سود کامل نباشید. هم چنین افرادی که برای سرویسدهی استخدام شده اند، باید از مهارت کافی برخوردار باشند تا بتوانند وظایفشان را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به انجام برسانند. اما توجه داشته باشید که این افراد در بازی Rachels Retreat حقوق خوبی هم دریافت خواهند کرد!

حجم فایل : ۱۰۴.۷۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Rachels Retreat , دانلود بازی آبگرم راشل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: