دانلود Restaurant Empire 2 – بازی امپراطوری رستوران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Restaurant Empire 2 – بازی امپراطوری رستوران
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 2294
نویسنده : amin.amin

Restaurant Empire 2 ورژن دوم از بازی امپراطوری رستوران در سبک مدیریتی برای PC بوده که به دست کمپانی Enlight Software Limited در سال ۲۰۰۹ عرضه شده است. بعد از موفقیت هایی که شماره اول در ۲۰۰۳ برای این مجموعه توانست کسب کند، سازندگان به فکر انتشار نسخه دوم بعد از شش سال افتادند و این نسخه بر روی شبکه استیم نیز قرار گرفته است.

دانلود Restaurant Empire 2 - بازی امپراطوری رستوران

خود را برای مدیریت یک رستوران بزرگ در بازی Restaurant Empire 2 آماده کنید ولی برای شروع کارتان باید از مکانی کوچک تر آغاز کنید. بدین معنی که به صورت روزانه فقط چند مشتری ساده خواهید داشت و باید با سرویس های مناسبی که به آنان ارائه می کنید، نظرشان را جلب کنید تا به دوستان و آشنایانشان نیز برای صرف غذا یا دسر به رستورانتان مراجعه کنند. پس از این که قادر به جلب رضایتشان شدید، باید غذاها و خوراکی های جدیدی را به منو یا لیست اضافه کنید.

 

اگر دوست دارید تا رستوران داری را در قالب یک داستان جالب تجربه کنید، به قسمت کمپین بروید و ۱۶ مرحله ای که برایتان در نظر گرفته شده اند، به اتمام برسانید. افرادی که در Restaurant Empire 2 مراجعه می کنند، انتظارات نسبتا بالایی دارند و اگر در کوتاه ترین زمان ممکن، سرویس دهی خوبی نداشته باشید، میزان رضایتشان پایین خواهد آمد. بعد از گذراندن مراحل اولیه و گسترش دادن رستورانتان، افرادی را برای کار در بخش های کوچک استخدام کنید و با پرداخت حقوقی به آن ها، بار بزرگی از دوشتان بردارید. چند شخصیت دوست داشتنی نیز در بازی Restaurant Empire 2 به شما کمک می کنند تا کارتان رونق بگیرد و به یکی از برترین ها در سطح شهر و حتی کشور تبدیل شوید. البته کسب این افتخارات، نیازمند صبر و تلاش زیادی می باشد و در صورت کاهش درآمد، نباید از کار ناامید شوید و آن را کنار بگذارید. بلکه باید از شکست هایتان درس بگیرید.

حجم فایل : ۷۵۴.۹۲ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Restaurant Empire 2 , دانلود بازی امپراطوری رستوران ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: