دانلود Island Tribe 5 – بازی ساکنان جزیره
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Island Tribe 5 – بازی ساکنان جزیره
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 660
نویسنده : amin.amin

Island Tribe 5 نسخه پنجم از بازی ساکنان جزیره در سبک مدیریتی و استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط Realore انتشار یافته است. مردم در جزیره تان به خوبی و خوشی زندگی می کردند. تا این که آتش فشان فوران می کند و زندگی اهالی این سرزمین را به خطر می اندازد. هدایت گروهی از مهاجران را بر عهده بگیرید و آنان را به اقیانوس برسانید.

دانلود Island Tribe 5 - بازی ساکنان جزیره

با توجه به این که سرزمینتان در بازی Island Tribe 5 در وسط آب قرار گرفته، ویژگی های منحصر بفردی دارد. از این ویژگی های استفاده کنید تا بتوانید مردم را در کم ترین مدت زمان ممکن از جزیره خارج کنید. البته اگر بتوانید مناطقی امن برای شروع زندگی دوباره پیدا کنید، نباید جزیره را ترک کنید. در مکان های امنی که پیدا می کنید، ساختمان ها و خانه های جدیدی بنا کنید. کارگرانی را برای این کار استخدام کنید تا به کارها سرعت ببخشید و بهترین بازدهی را دریافت نمایید.

 

برخی از دوستانتان در مناطق خطرناک توسط گدازه های آتش فشانی گرفتار شده اند. نجات این افراد نیز در Island Tribe 5 بر عهده شما می باشد. اما برای نجاتشان باید از سخت ترین راه ها بروید و جانتان را به خطر بیاندازید تا در نهایت به نتیجه برسید. از منابع طبیعی موجود در جزیره از جمله چوب درختان برای ساخت و ساز استفاده کنید. گنج های کوچک ولی باارزشی نیز در  نقاط مختلف این سرزمین پنهان شده اند. اگر به خوبی اطرافتان را جستجو کنید، قطعا به این گنج ها دست پیدا خواهید کرد. یکی از دوستانتان که در یکی از مناطق موجود در بازی Island Tribe 5 گیر افتاده، راه حل مناسبی برای زندگی دوباره دارد. نهایت سعیتان را بکنید تا او را نجات دهید. گرافیک نسخه پنجم ساکنان جزیره نسبت به نسخ قبلی، پیشرفت چشم گیری داشته و اشکالات قبلی هم تا حدودی رفع شده اند.

:Minimum System Requirements

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8

CPU: 1.2 GHz

RAM: 512 MB

DirectX: 9.0

Hard Drive: 422 MB

حجم فایل : ۳۶۴.۶۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Island Tribe 5 , دانلود بازی ساکنان جزیره ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: