دانلود Transcontinental Railroad – بازی لوک خوش شانس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Transcontinental Railroad – بازی لوک خوش شانس
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 589
نویسنده : amin.amin

Transcontinental Railroad جزو برترین بازی های لوک خوش شناس در سبک مدیریتی و ماجرایی بوده که توسط Anuman در ۲۰۱۵ برای PC انتشار یافته است. یک راه آهن تاریخی در دست ساخت بوده و به شما ماموریت داده می شود تا در این طرح به سازندگان کمک کنید. دزدان و خلافکاران سعی می کنند تا آسیب هایی را به این پروژه وارد سازند و باید جلویشان را بگیرید.

دانلود Transcontinental Railroad - بازی لوک خوش شانس

علاوه بر دشمنان دیرینه لوک خوش شانس، در بازی Transcontinental Railroad افراد دیگری نیز به گروه خلافکاران پیوسته اند تا از انجام این کار، ممانعت به عمل بیاورند. اما تنها وظیفه تان در این بازی، مبارزه با افراد شرور نیست. باید منابع را مدیریت کنید و کارگران را در این مسیر هدایت نمایید. خط راه آهنی که در حال احداث بوده، از ده ها کشور می گذرد و یک پروژه تاریخیست. طبق معمول با اسب لوک یعنی Jolly Jumper هم باید در طول این راه همراه شوید و از او برای سفرها کمک بگیرید.

 

نیرو های دشمن، بمب گذاری های متعددی در مسیر راه آهن خواهند کرد و اگر به موقع نتوانید بمب های مدفون شده را پیدا کنید، همه چیز به هم خواهد خورد. بیش از پنجاه مرحله چالش انگیز در Transcontinental Railroad وجود داشته و در هر مرحله با راهزنان مختلفی هم باید مقابله کنید. اما مهم ترین دشنانتان یعنی دالتون ها نیز در این بازی حضور دارند. آنان سرسته خلافکاران هستند و به سختی می توانید به صورت مستقیم با آنان روبرو شوید. اما باید نهایت سعیتان را بکنید تا در نهایت، این افراد را نیز به کلانتری تحویل دهید. به عنوان یک کلانتر در بازی Transcontinental Railroad وظایف متعددی خواهید داشت. ساخت این راه آهن هم باعث شده تا به مقدار وظایفتان افزوده گردد. پس با لوک خوش شانس و اسب دوست داشتنی او در این سفر هیجان انگیز همراه شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7/8

CPU: Pentium 4 @ 1.6 GHz Processor

RAM: 1 GB

Hard Drive: 320 MB Free

Video Memory: 128 MB

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0

حجم فایل : ۱۴۴.۱۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Transcontinental Railroad , دانلود بازی لوک خوش شانس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: