دانلود بازی زنبور زبل Bumbledore
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی زنبور زبل Bumbledore
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 743
نویسنده : amin.amin

دانلود بازی زنبور زبل Bumbledore

Bumbledore یکی از بازی های سرگرم کننده برای گوشی های اندروید است که به تازگی توسط کمپانی Nimbly Games برای سیستم عامل ویندوز هم طراحی و منتشر شده است. Beezelbug کاربر را در این بازی وارد دینای بزرگ و البته خشونت آمیز حشرات و به خصوص زنبور ها می کند و برای بقای نسل برترین نژاد زنبور ها تلاش می کنید. البته این شخصیت قدرت را با ستمگری و زور به دست آورده است و باید به بقیه حشرات کمک کنید تا با راه انداخت شورش بزرگی، او را از تخت سلطنت براندازید و عدالت را همه جای سرزمینتان بر پا کنید. Bumbledore از اساتید بزرگ جادوگریست که به عنوان نام بازی هم انتخاب شده است و چندین سال پیش، جادو و استفاده از آن را به شما یاد داده است تا در مواقع ضروری از آن کمک بگیرید و جلوی پیشروی ظلم در کل دنیای حشرات را بگیرید.

سربازان و طرفداران Beezelbug بیکار ننشسته اند و بعد شورش به سمت کندو های عسل به صورت متعددی حمله ور می شوند تا آن را سرکوب کرده و از گسترش عدالت جلوگیری کنند. اکثریت حرکات دفاعی در Bumbledore با استفاده از جادو طراحی شده است، به عنوان مثال کنترل نیرو های طبیعی همانند رعد و برق را به دست می گیرید و آن را به سمت چند دشمن نشانه می گیرید تا به طور کامل از بین بروند. البته بیشتر جادو هایی که محدودیت ندارند، ضعیف هستند و در اکثریت مراحل، آن ها را مورد استفاده قرار می دهید. نیرو های شیطانی در بازی Bumbledore روز به روز قدرت بیشتری پیدا می کنند و طمعشان برای تصاحب کندوی زنبور ها هم افزایش پیدا می کند، به طوری که در مرحله های پایانی با تمامی قوا حمله می کنند و دفاع موفقیت آمیز در برابر آن ها کار بسیار سخت و دشواری در این بازی کم حجم خواهد بود.

حجم فایل : ۷۴.۴۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی زنبور زبل Bumbledore ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: