دانلود Monsters Ultimate – بازی هیولایان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Monsters Ultimate – بازی هیولایان
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 682
نویسنده : amin.amin

Monsters Ultimate نام بازی جالبی در سبک Tower Defense یا دفاع از قلعه برای کامپیوتر بوده که در سال ۲۰۱۳ توسط Double Eleven بر روی استیم منتشر شده است. Tikiman پیرمردیست که به جای او ایفای نقش می کنید و سرزمینش به خطر افتاده است. گروه های عظیمی از هیولایان در حال حرکت به سمت شما هستند و قصد دارند تا همه چیز را از بین برده و غارت کنند.

دانلود Monsters Ultimate - بازی هیولایان

اصلی ترین وظیفه ای که در بازی Monsters Ultimate دارید، جلوگیری از نفوذ این بیگانگان به داخل دهکده می باشد. اگر این اتفاق بیافتد، جان ساکنان به خطر افتاده و بازنده خواهید شد. تمامی قدرت و نیرو های جادوئیتان را به کار بگیرید تا مانع پیشروی آنان شوید. شاید در مراحل اولیه، کار نسبتا ساده ای به نظر برسد، چون مسیر حرکتشان معلوم بوده و با کمی دقت می توانید تمامی این موجودات غول پیکر را از بین ببرید و به عنوان قهرمان در سرزمینتان شناخته شوید.

 

اما نیرو های دشمن به همین زودی دست از حمله بر نمی دارند، بلکه نیرو های جدیدتر و قدرتمند تری در موج حملات شرکت خواهند کرد و کار برایتان دشوارتر خواهد شد. هر راهی که در Monsters Ultimate به داخل منتهی می شود، ببندید و با تعدادی از سربازان به سمت آن ها هجوم ببرید تا همگی نابود شوند. سلاح های متفاوت و کلاسیک زیادی را می توانید با صرف هزینه ای خریداری کنید و به همراه این تجهیزات جنگی به آیتم های دیگری هم نیاز خواهید داشت که فقط با کسب امتیاز تامین می شوند. مهارت های لازم در ضربه زنی و استفاده از جادو را به خوبی فرا بگیرید تا در نبرد های مختلف از آن ها بهره مند شوید. شاهد گرافیک فانتزی و سه بعدی در بازی Monsters Ultimate هستیم ولی بر روی گیم پلی آن در سطح بسیار بالایی کار شده و یک عنوان منحصر به فرد محسوب می شود.

حجم فایل : ۲۶۷.۰۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Monsters Ultimate , دانلود بازی هیولایان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: