دانلود Gravity Ghost – بازی شبح جاذبه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Gravity Ghost – بازی شبح جاذبه
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 504
نویسنده : amin.amin

Gravity Ghost بازی مستقلی در ژانر Indie با کیفیت مناسبی برای سیستم عامل ویندوز می باشد که در سال ۲۰۱۵ به دست شرکت Ivy Games LLC ساخته و منتشر شده است. کهکشان ها و حتی سیاره زمین دچار تحولات عظیمی شده اند و عده زیادی از نسل انسان ها از بین رفته اند. Lona یکی از شبح هاییست که در این کهکشان به گشت و گذار می پردازد تا به بازماندگان کمک برساند.

دانلود Gravity Ghost - بازی شبح جاذبه

هدایت این کاراکتر دوست داشتنی را در بازی Gravity Ghost به دست بگیرید تا علاوه بر کمک رسانی به دیگران، بهترین دوست خود یعنی The Ghost Fox را در این دنیای عظیم پیدا کند. فاکس گمشده و آرامش شما به هم ریخته است، به همین خاطر نیز تصمیم گرفته اید تا با جستجو به او برسید. هیچ کشتار یا مرگی در بازی شبح جاذبه وجود ندارد و همین امر باعث شده تا این عنوان به یک بازی آرامش بخش تبدیل شود و اتمسفر متفاوتی داشته باشد.

 

بیش از صد مرحله و نیروی جادوئی طراحی شده که به مرور زمان به آنان دست پیدا می کنید و بسیار لذت بخش می باشند. طبق توضیحات طراحان Gravity Ghost بیشتر از بیست و پنج دقیقه داستان انیمیشنی ساخته شده که بخش Campaign را پرمحتوا می سازد. اگر تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا باشید، به راحتی می توانید با استفاده از زیرنویس انگلیسی، داستان را متوجه شوید و آن را درک نمایید. امکان گشت و گذار در اکثریت سیارات وجود داشته ولی هر سیاره دارای نگهبانیست و اگر می خواهید به سیاره مورد نظرتان سفر کنید، باید از این افراد اجازه بگیرید. آیتم هایی با نام Power-ups در بازی Gravity Ghost در داخل هر مرحله قرار داده شده و در صورت جمع آوری آنان، قدرت خاصی به Lona بخشیده می شود و با سرعت بیشتری می توانید مرحله های پیش رویتان را به اتمام برسانید.

حجم فایل : ۵۵۹.۵۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

توجه:

پس از نصب، محتوی پوشه Crack را در مسیر نصبی کپی کنید.



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Gravity Ghost , دانلود بازی شبح جاذبه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: