دانلود Crafting Story – بازی داستان کشف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Crafting Story – بازی داستان کشف
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 662
نویسنده : amin.amin

Crafting Story یک بازی جالب در سبکی متفاوت برای سیستم عامل ویندوز بوده که توسط وبسایت Big Fish Games در سال ۲۰۱۴ به انتشار رسیده است. زمانی که Albert برای ملاقات پدر بزرگش به خانه او می رود، متوجه دنیایی جدید در زیر شیروانی خانه شان می شود. با این شخصیت همراه شوید و این دنیای جدیدی را با تمامی ویژگی هایی که دارد، گسترش دهید.

دانلود Crafting Story - بازی داستان کشف

خلاقیت در بازی Crafting Story حرف اول را می زند، به طوری که هر کاربری بتواند از این تواناییش به بهترین شکل ممکن استفاده ببرد، موفق تر خواهد بود. سیاره جدیدی که وارد آن می شوید، پر از حیوانات مختلف، کوه ها، جنگل ها و سایر زیبایی هاییست که بعدا با آن ها آشنا خواهید شد. قدرت هایی مخصوص برای ساخت و ساز برای کاربر داده می شوند تا سیاره دلخواه خود را در این جا به وجود بیاورد. البته به خاطر داشته باشید که خطراتی همچون آتش فشان، سیاره تان را همیشه تهدید می کنند.

 

پس باید مراقب این خطرات باشید و نهایت تلاشتان را بکنید که هیچ صدمه ای به موجودات داخل این سیاره وارد نشود. در Crafting Story بستگی به خودتان دارد که کدام سبک از ساخت و ساز را برای سیاره تان انتخاب کنید. یک شهر بزرگ و شلوع بسازید یا جنگلی زیبا با درختان پرشمار ایجاد نمایید. این دنیا از هفت قاره مختلف تشکیل شده است که در هر قاره، چندین مرحله قرار گرفته است. در هر قاره ای که با موفقیت، ساخت و سازتان را به انجام می رسانید، می توانید به قاره بعدی سفر کنید. داستان جذاب اما کوتاهی برای بازی Crafting Story ترتیب داده شده که با انیمیشن هایی برای کاربر روایت می شود. بعد از این که بخش داستانی را به پایان رساندید، می توانید به صورت آزادانه در هر نقطه از سیاره که اراده کردید، سازه های جدیدی ایجاد کنید و از این کارتان لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8

CPU: 1.2 GHz

RAM: 1024 MB

DirectX: 9.0

Hard Drive: 750 MB

حجم فایل : ۱۰۴.۲۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Crafting Story , دانلود بازی داستان کشف ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: