دانلود Resident Evil 2 – بازی رزیدنت اویل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Resident Evil 2 – بازی رزیدنت اویل
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 694
نویسنده : amin.amin

Resident Evil 2 ورژن دوم از مجموعه بازی های رزیدنت اویل در ژانر ترسناک و اکشن سوم شخص برای کامپیوتر بوده که در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت Capcom عرضه شده است. البته در سال ۱۹۹۸ برای کنسول PS1 ساخته شده بود و بعد از گذشت هشت سال به ویندوز هم راه پیدا کرد. این نسخه به نوعی شاهکار محسوب می شود و این را می توان از نمرات منتقدین به وضوح مشاهده کرد.

دانلود Resident Evil 2 - بازی رزیدنت اویل

درخواستی کاربران!

بازی Resident Evil 2 در همان سال انتشارش توانست نمره میانگین عالی ۸.۹/۱۰ را از منتقدین دریافت کند و امتیاز میانگین ۹.۲/۱۰ را در وبسایت Metacritic تا به حال توسط بازیکنان دریافت نموده است. داستان از جایی آغاز می شود که ویروس T یا همان T-Virus در Raccon City پخش شده و انسان های سالم زیادی را بیمار کرده است. هر فردی که به این ویروس خطرناک مبتلا می شود، کنترل مغزش را به طور کامل از دست می دهد و به موجودی بی رحم و ترسناک تبدیل می گردد.

 

هدایت شخصیت Claire Redfield را در دست گرفته و به او کمک کنید تا به دنبال برادرش Chris Redfield بروید و نجاتش دهد. اما کاراکتر دیگری در Resident Evil 2 با اسم Leon S. Kennedy طراحی شده و نقش پلیس شهر را ایفا می کند. همان روزی که Leon این سمت را از مقامات دریافت کرده بود، فاجعه پخش شدن ویروس نیز اتفاق می افتد. به طور تصادفی، Claire و او با هم آشنا می شوند و تصمیم می گیرند تا با ماشین پلیس از شهر فرار کنند. اما سر راهشان با اتومبیلی تصادف می کنند و مسیرشان از هم جدا می شود. در برخی از مراحل بازی Resident Evil 2 هدایت کاراکتر کلیر را بر عهده می گیرید و در سایر قسمت ها نیز با لئون همراه می شوید تا شهر را از وجود زامبی های وحشتناک رها کنید. کار دشواری در پیش دارید، چون ویروس به سرعت در حال پخش شدن است و باید منشاء آن را به طور کامل از بین ببرید.

حجم فایل : ۱۴۹.۳۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , ترسناک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Resident Evil 2 , دانلود بازی رزیدنت اویل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: