دانلود Rake – بازی منطقه ارواح
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Rake – بازی منطقه ارواح
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 614
نویسنده : amin.amin

Rake عنوان بازی جذابی در سبک اکشن، ماجرایی و ترسناک برای کامپیوتر می باشد و در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو مستقل Konsordo بر روی استیم قرار گرفته است. در تابستان سال ۲۰۰۳ میلادی، رخداد های عجیبی در یکی از مناطق آمریکای شمالی به وقوع می پیوندند. موجوداتی شبیه انسان و با جسه های بزرگ تر به چشم مردم این منطقه دیده می شوند و ترس و وحشت در بینشان ایجاد می گردد.

دانلود Rake - بازی منطقه ارواح

رسانه ها نیز از این موضوع بازی Rake مستندات زیادی در اخبار نشان می دهند. اما به مرور زمان، این رویداد ها کم رنگ تر شده و از ذهن مردم نیز پاک می گردند. آیا واقعا این موجودات از سیاره دیگری به زمین آمده بودند؟ در طول این بازی به شکار این موجودات ترسناک می روید. هم چنین باید از مردم برای پیدا کردن راهتان کمک بگیرید. از اسلحه هایی همچون Shotgun نیز می توانید برای شلیک به سمت بیگانگان بهره مند شوید و سطحشان را با درآمد کسب شده، افزایش دهید.

 

اما به خاطر داشته باشید که جانتان در خطر بوده و هر لحظه امکان دارد به دست این بیگانگان کشته شوید. آنان در Rake از سرعت بالاتر و قدرت بیشتری نسبت به انسان های واقعی برخوردار هستند. اگر می خواهید به دامتان بیفتند و شکارشان کنید، باید سرعت عمل بسیار بالایی به خرج دهید. کمین کردن در یک محدوده به بازیکن کمک می کند تا مسیر حرکتشان را پیدا کنند. سپس به سمتشان هجوم برده و آن ها را از بین ببرند. سه سال بعد از اتفاقات رخ داده شده یعنی در سال ۲۰۰۶، اطلاعات متعددی از این اتفاقات منتشر شد که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کنند. تمامی این اطلاعات در بخشی از بازی Rake به صورت کامل نوشته شده اند و با مراجعه به آن ها، کارتان آسان تر خواهد شد و به اهدافتان نزدیک تر خواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or higher

Processor: 2.1GHz Intel dual-core and above

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD5000 with minimum 512MB VRAM and Pixel Shader 3.0 support

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2 GB available space

حجم فایل : ۶۹۳.۱۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , ترسناک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Rake , دانلود بازی منطقه ارواح ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: