دانلود Putrefaction – بازی فساد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Putrefaction – بازی فساد
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 567
نویسنده : amin.amin

دانلود Putrefaction - بازی فساد

در یکی از مناطق دورافتاده در بازی Putrefaction گرفتار شده اید و تنها راه زنده ماندن، مبارزه با موجودات عجیب و غریب می باشد. موجوداتی که نظیرشان را در هیچ جای دنیا ندیده اید و از قدرت های مخصوصی برخوردار می باشند. اگر تنها یک لحظه غفلت کنید، چنان ضربه مهیبی از آنان می خورید که تا کام مرگ به پیش می روید. هیج وقت نباید اسلحه را از حالت آماده باش در بیاورید. چرا که هر لحظه ممکن است با انواع این دشمنان مواجه شوید و به آن نیاز داشته باشید.

 

ویروسی در سطح شهر منتشر شده که باعث تغییرات ژنتیکی عجیبی در بین انسان ها شده است. برخی از انسان ها در Putrefaction به نوعی در آمده اند که حتی توانایی حرف زدن ندارند. این ویروس به شدت در حال گسترش می باشد و اگر جلویش را نگیرید و از ریشه نابود نشود، فاجعه ای بزرگ در تاریه به وقوع خواهد پیوست. تمامی محیط هایی که شاهدشان در این بازی هستیم، متنی تاریک و سیاه رنگ دارد. تنها روزنه هایی از نور در برخی از مکان ها دیده می شود که همیشه باید به سمت آن ها حرکت نمایید. همان طور که اشاره شد، بازی Putrefaction یک عنوانیست که گیم پلی و حتی طراحی محیط هایش از عناوین کلاسیک گرفته شده است. اگر از دوستداران سبک Action Horror هستید، به هیچ وجه این تجربه را از دست ندهید و به نبرد با موجودات ماورای زمینی بپردازید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® ۸ (۳۲/۶۴-bit)/Windows® ۷ (۳۲/۶۴-bit)/Vista

Processor: Dual Core Processor

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 128MB Video Card with OpenGL support

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 1 GB available space

حجم فایل : ۵۴۴.۱۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , ترسناک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Putrefaction , دانلود بازی فساد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: