دانلود Lara Croft: Relic Run 1.0.55 بازی لارا کرافت اندروید + مود + دیتا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 464
نویسنده : amin.amin

بازی لارا کرافت: فرار از معبد Lara Croft: Relic Run

گرافیک و گیم پلی فوق العاده عالی

با بیش از 5 میلیون دانلود از گوگل پلی

به همراه آموزش هک بازی و خرید سکه و جم

Lara Croft: Relic Run نام عنوانی جدید از سری بازی های لارا کرافت برای اندروید می باشد که برای طرفداران لارا کرافت عرضه شده است. در این نسخه از بازی ماجراجویی های جدید و جذاب را با لارا آغاز خواهید کرد. اگر می خواهید بازی را شروع کنید، همین الان بهترین وقت است چرا که هیچ زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

Lara-Croft

ویژگی ها:

  • پیدا کردن راه خود از میان آثار قدیمی و باستانی که در میان هرکدام از آنها خطرات و رازهایی نهفته است
  • قابلیت ارتقاء دادن مهارت ها و اسلحه های لارا در مبارزات و اسلحه ها
  • استفاده از حرکات پارکور و حرکات جذاب برای فرار در طول بازی
  • استفاده از وسیله های سریع مانند AVT ها و موتور سیکلت برای افزایش سرعت لارا
  • قابلیت مبارزه کردن با دشمنان در حالت جنگی

 

 

برای کسانی که اهل فیلم دیدن هستند و عادت دارند که فیلم های جدید و روز دنیا را از دست ندهند، بدون شک، لارا کرافت، یک نام کاملا آشنا است. نام لارا کرافت یادآور مجموعه فیلم ها و بازی های “مهاجم مقبره” می باشد. لارا کرافت در سری فیلم ها، انیمیشن ها، بازی ها و … به عنوان یک دختر زیبا، قهرمان و باهوش ایفای نقش کرده است و اصلیتی بریتانیایی دارد. لارا علاقه مند به ماجراجویی می باشد و به همین دلیل به نقاط مختلف جهان سفر می کند تا بتواند ماجراجویی های جدید و هیجان انگیز را انجام دهد.

سال 1996 بود که اولین جرقه از سری بازی های مهاجم مقبره زده شد. دقیقا همان زمان بود که شرکت سونی گامی بسیار بزرگ در زمینه بازی های ویدئویی، با اولین کنسول خانگی خود که PlayStaion نام داشت، برداشت. مهاجم مقبره نیز در ابتدا برای همین کنسول عرضه شد و توانست به موفقیت بسیار عال نیز برسد. هنگامی که اولین بار در سال 1996 لارا برای بازی مهاجم مقبره طراحی شده بود، ظاهری کاملا متفاوت با آنچه که هم اکنون مشاهده می شود، داشت و کم کم به شکلی که امروزه مشاهده می کنید در آمد. طراحی اولین شخصیت لارا نیز مدت زمانی زیادی صرف کرد و در ابتدا یک دختر معمولی را می دیدید که یک کلاه و یک شلاق در دست داشت. این ایده، از سری فیلم های ایندینیا جونز گرفته شده بود که به دنبال گنج های عجیب و غریب بود. در گذر زمان با کمک شخصی به نام “جرمی هیس”، شخصیت لارا ریشه و اصالت پیدا کردن و دستکاری هایی در شخصیت او انجام شد که به لارا کرافت امروزی تبدیل شد.

Lara_croft_2012

موفقیت های روز افزون و چشم گیر سری بازی های لارا کرافت کافی بود تا امروزه شاهد عرضه نسخه اندرویدی از همین بازی توسط استودیوی بازیسازی SQUARE ENIX باشیم. بازی سراسر هیجان انگیز و جذاب که موفق شده است توجه کاربران را به خوبی به خود جلب کند. این بار در سایت ApkTops نسخه معمولی و نسخه مود شده از این بازی را برایتان آماده کرده ایم.

بازی لارا کرافت – Lara Croft: Relic Run، شما در نقش لارا کرافت قرار خواهید گرفت و به ماموریت ها و مکان های مختلفی خواهید رفت که باز هم شاهد ماجراجویی های بسیار هیجان انگیز و زیبا خواهید بود که در مکان های متفاوتی انجام می شوند. شما شاهد انجام بازی در بیایان، جنگل و … می باشید و همین غیر یک نواخت بودن محیط بازی، تجربه ای بی نظیر را برایتان رقم خواهد آورد. در این بازی شما همیشه با پای پیاده در حال حرکت نخواهید بود و گاهی اوقات از وسیله نقلیه هایی مانند ATX و موتورسیکلت نیز استفاده خواهید کرد تا بتوانید بازی را پیش ببرید. استفاده از وسایل نقلیه سرعت شما را نیز افزایش خواهد داد و می توانید با سرعت بیشتری بازی را پیش ببرید. مهم ترین ویژگی که در سری بازی های لارا کرافت و این بازی نیز وجود دارد، انجام حرکات بسیار اکشن و جذاب پارکور است  که بسیار واقع گرایانه طراحی شده است و هیجان بازی را دوچندان کرده است.

بازی Lara Croft: Relic Run با وجود این که حجم بسیار زیادی ندارد اما به طور حتم می توان از آن به عنوان یکی از برترین عناوین اندرویدی دانست که در ادامه می توانید آن را با لینک مستقیم از سایت ApkTops دریافت کنید.

آموزش خرید سکه و جم در بازی به صورت رایگان توسط لاکی پچر (در صورت عدم عملکرد نسخه مود شده برای شما) :

پرداخت های درون بازی را می توانید توسط لاکی پچر انجام دهید و سکه و الماس بی نهایت خریداری کنید. 

برای این کار ابتدا بازی را در حالت Inapp and LVL پچ کرده و سپس از قسمت toggles‌ گزینه سوم و چهارم را فعال کنید. 

سپس در بازی به بخش خرید رفته و مشاهده می کنید که قیمت تمام  آیتم ها 0.0 شده است. با انتخاب آنها و باز شدن پنجره لاکی پچر خرید را انجام دهید.

Lara-Croft-Hack

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 24 مگابایت | 59 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 3.0+
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Lara Croft: Relic Run 1 , 0 , 55 , دانلود بازی لارا کرافت اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: