دانلود EA SPORTS UFC v1.4.822261 بازی رسمی مسابقات UFC + دیتا + تریلر برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 365
نویسنده : amin.amin

بازی جذاب و اکشن EA SPORTS UFC

در سبک مسابقات پر زد و خورد UFC

گرافیک بسیار عالی به همراه گیم پلی سرگرم کننده

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.4 از 5 و نزدیک به 50 میلیون دانلود در گوگل پلی

توجه: برای اولین اجرا و همچنین برای بارگزاری مراحل جدید جهت چک کردن فایل ها و دانلود اطلاعات اضافی ممکن است به اینترنت نیاز داشته باشید.

سری مسابقات UFC یا Ultimate Fighting Championship (مسابقات قهرمانی نهایی) نام یک ورزش رزمی و خطرناک می باشد که بر خلاف دیگر ورزش های رزمی مثل کونگ فو، کاراته، تکواندو، ووشو و … قانون خاصی در مبارزه ندارد. همین بی قانونی این مسابقات آن را از دیگر ورزش های رزمی متمایز کرده است و باعث شده است تا این ورزش به یکی از خطرناک ترین و پر مخاطره ترین ورزش ها تبدیل شود. بخش ورزشی کمپانی EA یعنی EA Sports که بزرگترین تولید کننده بازی های ورزشی می باشد، با خرید امتیاز این ورزش برای ساخت بازی های ویدئویی، اقدام به ساخت بازی UFC برای کنسول های بازی نسل هشتم مثل PlayStation 4 , Xbox One و سیستم عامل های iOS و Android کرده است.

EA-SPORTS-UFC

ویژگی ها :

  • جزئیات گرافیکی بالا
  • طراحی های عالی کاراکترها
  • استفاده از قوانین واقع گرایانه و فیزیکی در برخورد ضربات
  • گیم پلی سرگرم کننده در سبک مبارزات UFC
  • وجود معروف ترین شخصیت های ورزش UFC مثل Brock Lesnar ، Conor Mcgregor و …
  • بهینه سازی شده برای تبلت ها و دستگاه های با رزولوشن بالاتر از HD
  • قابلیت شرکت در مسابقات جهانی، تورنومنت ها و …
  • توانایی تمرین دادن به ورزشکارها
  • دارای کنترل مجازی مناسب و ساده

 

بازی EA SPORTS UFC

مسابقات پر مخاطره UFC یا Ultimate Fighting Championship یک ورزش در سبک مبارزه های ترکیبی می باشد. UFC اولین بار در ایالت نوادا آمریکا و در سال 1993 تأسیس شد. امروزه این ورزش در کشورهای جهان شناخته شده است و بر خلاف چیزی که در ظاهر به نظر می رسد، علاقه مندان زیادی نیز دارد. در واقع این ورزش در سبک مبارزات آزاد و ترکیبی از هنرهای رزمی مثل بوکس، موی تای، کاراته، جوجیتسو و حتی کشتی و جودو می باشد.

مسابقات UFC در یک رینگ دایره ای شکل و در یک قفس برگزار می شود. این ورزش بر خلاف ورزش هایی مثل کونگ فو، تکواندو، جوجیتسو و … زیبایی خاصی نداشته و تمرکز حریف ها ناک آوت کردن یکدیگر از طریق اعمال فشارهای مفصلی می باشد. همین موضوع باعث شده تا این مسابقات بسیار خشن و پر مخاطره باشند. اما به هر حال این مسابقات طرفداران خاص خودشان را دارند.

بخش ورزشی کمپانی معتبر و موفق EA یا EA Sports که ده ها ورزش جهانی را به صورت بازی معرفی و عرضه کرده است، در سال 2014 برای اولین بار نسخه رسمی بازی UFC را با عنوان EA SPORTS UFC عرضه کرده است. کمپانی Electronic Arts مسئولیت ساخت هر کدام از بازی هایش را به یکی از استودیوهای خود که در چندین کشور واقع شده اند واگذار می کند. مسئولیت ساخت EA SPORTS UFC به استودیوی EA SPORTS واحد مستقر در شهر ژنو کشور سوئیس واگذار شده است.

بازی EA SPORTS UFC از لحاظ گرافیکی در سطح بسیار عالی قرار دارد. جزئیات بسیار زیاد و دقت به طراحی های جزئی، نورپردازی ها و صدا گذاری ها از جمله مزیت های بخش گرافیکی این بازی هستند. شما در EA SPORTS UFC در نقش ورزشکاران سبک UFC ایفای نقش می کنید. برای این بازی مثل خیلی دیگر از ورزش های حقیقی، از شخصیت های واقعی استفاده شده است. به عنوان مثال Brock Lesnar از جمله قدرتمند ترین مبارزان سری مسابقات UFC و WWE می باشد که در EA SPORTS UFC وجود دارد.

در EA SPORTS UFC می توانید در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کنید. برای این کار می بایست بعد از انتخاب ورزشکار مورد نظر خود، آن را تمرین داده و در مسابقات مختلف شرکت دهید. با کسب امتیاز و رتبه می توانید جایگاه ورزشکاران را ارتقاء داده و آن ها را به مراحل بعدی بفرستید. در EA SPORTS UFC بخش مبارزات زنان نیز وجود دارد و نزدیک به 6 شخصیت واقعی از ورزشکاران زن در این بازی دیده می شوند.

 

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 41 مگابایت | 396 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 2.3.3+
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود EA SPORTS UFC v1 , 4 , 822261 , دانلود بازی رسمی مسابقات UFC ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: