دانلود Daytona Rush – بازی اتومبیل رانی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Daytona Rush – بازی اتومبیل رانی اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 4 شهريور 1394
بازدید : 214
نویسنده : amin.amin

Daytona Rush بازی مهیجی در سبک مسابقه ای و آرکید برای سیستم عامل اندروید می باشد که به دست استودیو Invictus Games Ltd در گوگل پلی عرضه شده است. این عنوان تا کنون بیش از پنج میلیون بار بر روی این شبکه دانلود شده و توانسته در مدت زمان کم، امتیاز خوب ۴.۱/۵ را از بازیکنان دریافت نماید. به همین دلیل از بهترین های سبک خودش محسوب می شود.

دانلود Daytona Rush - بازی اتومبیل رانی اندروید

مسابقات در بازی Daytona Rush بر روی پیست های مخصوصی برگزار می شوند که از قبل تدارک دیده شده اند. هم چنین تماشاگران زیادی برای دیدن این رقابت ها مراجعه می کنند. شما نیز باید ماشین مسابقه مورد نظرتان را از بین چند انتخاب محدودی که دارید، برگزینید. سپس اولین رقابتتان را با رانندگان حاضر در پیست به نمایش بگذارید. همواره باید تلاش کنید که با هیچ یک از این اتومبیل ها، برخورد یا تصادفی نداشته باشید. در غیر این صورت، از امتیازتان کاسته خواهد شد.

 

مهم ترین هدفی که برگزار کنندگان مسابقات دارند، رقابت هایی سالم و در عین حال هیجان انگیز برای تماشاگران می باشد. بازیکن در Daytona Rush می تواند ماشینش را آپگرید کرده یا به اصطلاح Tune Up کند. چندین نوع مسابقه با کاپ های ارزشمند در این بازی مسابقه ای طراحی شده اند. همیشه باید نهایت سعیتان را بکنید تا به یکی از این جام ها دست پیدا کنید. این جام ها به عنوان افتخاراتتان به حساب می آیند. یعنی هر بازیکنی که بتواند بیشترین کاپ را در مجموعه اش جمع آوری کند، پر افتخار ترین راننده در طول تاریخ این نوع رقابت ها خواهد بود. جزئیات در هر ماشین از بازی Daytona Rush در سطح بالایی هستند. به طور مثال باید به میزان سوختتان توجه کنید. در صورت اتمام سوخت نمی توانید به مسیرتان ادامه بدهید. البته جایگاه هایی سر راهتان هستند که به سرعت سوخت رسانی می کنند و این مشکل را تا حدودی از بین برده اند.

حجم فایل : ۴۸.۸۱ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Daytona Rush , دانلود بازی اتومبیل رانی اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: