دانلود بازی FIFA 16 برای PS3 و Xbox 360
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی FIFA 16 برای PS3 و Xbox 360
نوشته شده در یک شنبه 1 شهريور 1394
بازدید : 581
نویسنده : amin.amin

FIFA 16 For PS3 & Xbox 360

بازی FIFA 16 در سبک ورزشی و شبیه ساز فوتبال می باشد که توسط استودیو EA Canada ساخته شده و استودیوی EA Sports آن را برای کنسول های ماکروسافت Xbox 360 , Xbox One و سونی PS3 , PS4 منتشر کرده است . در این نسخه از بازی فیفا برای اولین بار شاهد حضور تیم فوتبال بانوان خواهیم بود در مجموع 12 تیم ملی بانوان شامل استرالیا , برزیل , کانادا , چین , انگلیس , فرانسه , آلمان , ایتالیا , مکزیک , اسپانیا , سوئد و آمریکا در این عنوان حضور دارد . David Rutter به عنوان سخنگوی کمپانی در صحبت های خود از جمع کردن تمام بازیکنان معروف فوتبال زنان در قالب این فرانچز خبر داده بود . در واقع برای اولین بار در فبریه سال 2013 بود که یکی از مقامات وقت اسپانیا خانم Verónica Boquete مسئله ی ورود تیم ملی بانوان به این عنوان را مطرح کرده بود و توانست در کمتر از 24 ساعت جیزی بالغ بر 20 هزار امضاء جمع آوری کند .بازیکنان قادر نخواهند بود تا جنسیت تیم ها را در بازی FIFA 16 تغییر دهند و یا اینکه یک تیم بانوان در مقابل تیم مردان بازی کند ولی می توانید با تیم ملی بانوان در مسابقات معمولی , آنلاین و تورنومنت های مختلف استفاده کنید . قسمت FIFA Women’s World Cup به خوبی در بازی شبیه سازی شده است و لذت تجربه ی این تورنومنت در قالب تیم بانوان بسیار لذت بخش می باشد در مجموع 78 استادیوم در بازی FIFA 16 وجود دارد که 50 عدد از آنها از روی نمونه ی واقعی ساخته شده و نام یکی از استادیوم ها برای یادبود کارگردان خلاق این عنوان یعنی Simon Humber که در سال 2015 بر اثر سرطان از دنیا رفت نامگذاری شده است . دیگر تغییری که در این نسخه شاهد آن هستیم وجود Training Mode قبل از آغاز مسابقه می باشد که به وسیله ی آن قادر خواهید بود تا بازیکنان خود را قبل از دیدار آماده نموده حتی کسانی که در ترکیب اصلی حضور ندارند . همچنین می توانید تمرکز خود را روی یک بازیکن قرار داده و هر آنچه که مهارت خاصی مورد نظرتان است به او اضافه کنید . این کار ارزش بازیکن در بازار نقل و انتقالات را نیز افزایش می دهد . اضافه شدن تورنومنت های دوستانه از دیگر ویژگی های عنوان FIFA 16 می باشد قهرمان شدن در هرکدام از این تورنومنت های دوستانه و پیش فصل با شما پاداشی خواهد داد که می توانید بودجه خود را در خرید بازیکن فراهم سازید . تعویض در این بازی ها همانند واقعیت نامحدود می باشد . از دیگر ویژگی های این نسخه می توان به قرض بازیکن به مدت 2 سال , بهبود و پیسرفت در زمینه ی بودجه و بهبود ارزش بازیکن در کنار پیشرفت آن در نقل و انتقالات .

 

دانلود بازی FIFA 16 برای PS3 و Xbox 360

دانلود بازی FIFA 16 برای PS3 و Xbox 360

مشخصات بازی :

نام بازی : FIFA 16

نام بازی (فارسی) : فیفا 16

پلتفرم : PS3 & Xbox 360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : EA Canada

منتشر کننده : EA Sports

سبک بازی :ورزشی , شبیه ساز

  • http://download.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-fifa-16-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-ps3-%D9%88-xbox-360/#toggle-id-3



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , xbox360 & xbox one , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی FIFA 16 برای PS3 و Xbox 360 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: