دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3
نوشته شده در یک شنبه 1 شهريور 1394
بازدید : 234
نویسنده : amin.amin

انتظار ها به سر رسید! پس از نمایش منحصر به فرد PES 2016 در Gamescom و کسب عنوان بهترین بازی ورزشی برای دومین سال متوالی، هم اکنون می توانید دموی قابل بازی این عنوان را برای کنسول PS3 دانلود نمایید. با افزایش تعداد انیمیشن ها تا ۳ برابر نسخه ی قبلی، سرعت اجرای بازی به طرز قابل توجهی افزایش یافته و با بهبود هوش مصنوعی بازیکنان تیم خودی، اکنون PES 2016 سلطه جویانه ترین روند گیم پلی سالیان اخیر را ارائه می دهد. در دموی ارائه شده، می توانید تیم های باشگاهی رم، بایرن مونیخ، یوونتوس، کورینتیانس، پالمیراس و تیم های ملی فرانسه و برزیل را انتخاب کنید. استادیوم های یوونتوس و پالمیراس نیز به عنوان محل برگزاری بازی در دسترس خواهند بود. همچنین تنظیمات متفاوتی نظیر انتخاب درجه ی سختی بازی و پشتیبانی از سیستم "پاس کامل" در این دمو گنجانده شده اند. در نهایت مدت زمان هر بازی ۷ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.

Pro Evolution Soccer 2016 PS3-DEMO

 

PES 2016 ps3 cover small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3

 

تصاویری از محیط بازی:

PES 2016 screenshots 01 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3 PES 2016 screenshots 02 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3

PES 2016 screenshots 03 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3 PES 2016 screenshots 04 small دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3

 

caution دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , ps3 & ps4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PS3 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: