دانلود بازی پرهیجان پرواز نینجا NinJump Deluxe برای آیفون و آیپد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 245
نویسنده : amin.amin
 بازی پرهیجان پرواز نینجا NinJump Deluxe برای آیفون و آیپد

امروز قصد داریم یکی دیگر از بازی هایی که بیش از 60 میلیون دانلود در آیتونز داشته است را به شما معرفی کنیم. حتما نینجا ها را یادتان می آید این بازی نیز از همان داستان سرچشمه می گیرد با این تفاوت که در این بازی شما باید به سمت بالا حرکت کنید.

بازی پرهیجان پرواز نینجا NinJump Deluxe یک سرگرمی پر از گرافیک و مهیج است که شما باید از جنگل و درختان , کوه ها و صخره های مختلف بالا بروید , مطمعنا موجوداتی سد راه شما خواهند شد موجوداتی مانند , مار حواس پرت , میمون بد بو ,دزدان دریایی , دریای اژدها , سوسک عصبانی و چندین و چند شخصیت دیگر که شما باید یا تسلیم آن ها شده و یا با آن ها مبارزه کنید و خود را به قلعه برسانید.

می توانید امتیاز های دریافتی خود در این بازی را داخل فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید و دوستانتان را به مبارزه طلب کنید. جوان موبایل امیدوار است لحظات سرگرم کننده ای با این بازی مهیج داشته باشید.

 
  • نسخه نرم افزار : 1.81.3
  • نسخه سیستم عامل : آی او اس 4.3 و بالاتر
  • لینک دانلود
» کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده : www.javanmobile.com


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (IOS) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پرهیجان پرواز نینجا NinJump Deluxe برای آیفون و آیپد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: