دانلود Hitman GO 1.11.27230 بازی معروف هیتمن به همراه دیتا برای اندروید + مود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 257
نویسنده : amin.amin

جدیدترین نسخه بازی Hitman GO اندروید

امتیاز در گوگل پلی : 4.6 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 5 دلار

نسخه معمولی + نسخه مود شده جدید

مامور 47 یا همان شخصیت هیتمن ( Hitman ) را تقریبا تمام گیمرهای کامپیوتری  به خوبی می شناسند . این شخصیت قاتلی بی رحم  استکه می تواند تنها با استفاده از سیم خفه کن مشهورش،یک لشگر را از پا در آورد.او به روح مشهور است زیرا به قدری هدف های خود را بی صدا از پا در می آورد که هیچ کس متوجه حضور او نمی شود. اینبار او با شیوه ای کاملا نو  با نام Hitman Go پا به دنیای اندروید گذاشته تا بار دیگر طرفداران خود را شگفت زده نماید .  در این نسخه گیم پلی بازی با آنچه تاکنون از Hitman دیده اید،متفاوت است.از طرز حرکت Agent 47 گرفته تا گرافیک بازی که حالت مجسمه ای،ولی بسیار جذاب دارد.

Hitman GO 1.10.21730

قبل از هر حرکتی در بازی باید حسابی فکر خود را جمع و جور کنید تا اهداف را کاملا بی صدا از پا در‌ آوید تا نگهبانان متوجه وجود شما در مکان نشوند.در نتیجه این بازی جدا از جنبه ی اکشنی که دارد،یک بازی فکری هم محسوب می شود که ساعت ها فکر شما را تسخیر خواهد کرد.ویژگی برتر دیگر بازی چند راهی بودن مراحل آن است؛یعنی همانند نسخه های قبلی هیتمن،ده ها راه برای طی کردن یک مرحله و از پا در آوردن هدف اصلی دارید.این ویژگی این امکان را میدهد تا حتی پس از به پایان رساندن بازی،باری دیگر همه مراحل را با روش های کاملا متفاوتی پشت سر بگذارید.در بازی تقریبا تمام سلاح ها و قابلیت های محبوب Agent 47 قرار گرفته است  . از تعویض لباس گرفته تا هفت تیر های مشهور او ، همچنین دشمنان تعبیه شده در هر مرحله از هوش مصنوعی بالایی برخوردار هستند که به این راحتی به شما اجازه نخواهند داد تا آنهار پشت سر بگذارید. این بازی شما تا در 47 مرحله مهیج به چالش خواهد کشید که می توانید جدیدترین نسخه از آن را از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops به همراه دیتا و آموزش استفاده و نصب دانلود نمایید .

Hitman GO 1.10.21730 (4)

 

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 15 مگابایت | 335 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 2.3.3+
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Hitman GO 1 , 11 , 27230 , دانلود بازی معروف هیتمن به همراه دیتا برای اندروید + مود ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: