دانلود بازی مسابقات فوتبالی اتومبیل رانی به همراه دیتا برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 298
نویسنده : amin.amin

نسخه مود شده و فول آنلاک

توجه : نیازمند به اندروید 4.1 به بالا … 

احتمالا با خواندن عنوان مطلب کمی تعجب کردید و یا حتی به فکر فرو رفتید که مسابقات فوتبالی اتومبیل رانی چه معنایی می تواند داشته باشد؟! ابتدا باید بگوییم که کاملا درست خوانده و بازی ای که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم دقیقا مربوط به همین عنوان است. Soccer Rally 2  نام بازی اندرویدی بسیار زیباست که در  بازی Soccer Rally 2 شما در زمین فوتبال با دیگر رقبا به رقابت می پردازید اما قسمت جالب و متفاوت بازی اینجاست که در این زمین به جای بازیکن ها و هدایت آن ها توسط شما ، شما باید اتومبیل ها را کنترل و به جای بازیکن برای ضربه زدن به توپ و مبارزه با رقبای خود استفاده کنید .

Soccer Rally 2 1.08

بازی دارای  قابلیت انتخاب 16 تیم مختلف و گیم پلی و گرافیک بسیار عالیست که البته ترکیب فوتبال و اتومبیل رانی در این بازی باعث شده این بازی طرفداران بسیاری را به دست آورده و فوق العاده مهیج شود . برای دانلود آخرین نسخه از این بازی به همراه دیتا و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا و محل کپی مناسب آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

Soccer Rally 2 1.05

 

 

راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.iceflame.SoccerRally2 را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 16 مگابایت | 120 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 4.1 و بالاتر
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی مسابقات فوتبالی اتومبیل رانی به همراه دیتا برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: