دانلود Card Wars – Adventure Time 1.5.0 بازی جنگ کارت ها + دیتا + مود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 361
نویسنده : amin.amin

نسخه جدید بازی  Card Wars – Adventure Time اندروید

نسخه معمولی + مود شده

در سبک بازی ایرانی Fruit Craft

Card Wars – Adventure Time از سری بازی های پرمخاطب اندرویدی با قیمت 4 دلار موجود در گوگل پلی است که هم اکنون در Apktops به معرفی آخرین نسخه از این بازی زیبا می پردازیم . در این بازی شما می بایست فرماندهی و رهبری یک گروه جنگنده که شامل انواع و اقسام موجودات مانند خوگ ها و سگ ها و … هستند را بر عهده بگیرید و به سوی نیروهای دشمن حمله و ان را از بین ببرید.

Card Wars - Adventure Time

سپس در هر حمله و با هر مقداری که به نیروها و سپاه دشمن آسیب برسانید ، کارت هایی خاص را تصاحب می کنید که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود قوا و ارتش جنگنده خود را تکامل داده و تجهیزات خود را افزایش دهید.

بازی دارای گرافیک HD عالی و بسیار روان است که هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از بازی را به همراه فایل دیتا و به همراه تریلر اختصاصی Apktops از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود نمایید . همچنین راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتای بازی نیز در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

 

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Card Wars – Adventure Time 1 , 5 , 0 , دانلود بازی جنگ کارت ها + دیتا + مود ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: